شرکت ایران اکسس

تامین تجهیزات کنترل تردد و حضور و غیاب

شرکت ایران اکسس

تامین تجهیزات کنترل تردد و حضور و غیاب

  • ۰
  • ۰

دستگاه‌های حضور غیاب در کنترل تردد کارکنان و زمان دقیق آن و در نتیجه مدیریت بهتر منابع انسانی اهمیت فراوانی داشته و برخلاف نیروی انسانی درصد خطای بسیار کمی دارند.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد AC-2100 PLUS، یکی از محصولات متداول برند ویردی (ViRDI) کره جنوبی، با قیمتی ارزان تر است. شرکت ViRDI با استفاده از فناوری‌های ثبت‌شده‌ی خود یکی از محبوب‌ترین برندها درزمینه‌ی پایانه‌های بیومتریک امنیتی است. این دستگاه از الگوریتم‌های پیشرفته برای شناسایی افراد استفاده می‌کند و به‌راحتی اثرانگشت‌های جعلی ساخته شده از سیلیکون، لاستیک و دیگر موارد را تشخیص می‌دهد.

این محصول قابلیت شناسایی کاربر از طریق اثر انگشت و کارت بدون تماس (RFID) را دارد. امکان تعریف 1500 کاربر و ذخیره 100.000 رکورد تردد در حافظه داخلی دستگاه حضور و غیاب وکنترل تردد ac2100 Plus وجود دارد. دستگاه دارای IP65 و در نتیجه قابل استفاده در محیط بیرون ساختمان (Outdoor)  می باشد. دستگاه حضور و غیاب AC2100 PLUS مجهز به سنسور اثرانگشت نوری با قابلیت LFD است و قادر است اثر انگشت تقلبی از واقعی را تشخیص دهد.

این دستگاه کاربردهای فراوانی دارد. علاوه بر ثبت تردد کارکنان و پرسنل می‌توان از آن برای موارد دیگر مدیریت دسترسی پرسنل به قسمت‌های مختلف و ثبت ناهار و غذای کارمندان هم استفاده نمود.

دستگاه حضور و غیاب ac2100 Plus ، همانند سایر محصولات شرکت Virdi، دارای خروجی رله است، در نتیجه امکان راه اندازی و نصب بر روی انواع گیت کنترل تردد ، راهبند و اتصال به انواع قفل الکتریکی و مگنتی را دارد. دستگاه کنترل تردد ac2100 Plus دارای درگاه شبکه ،TCP/IP،RS 232 485 ،Wiegand In & Out می باشد. همچنین امکان پشتیبانی از پروتکل OSDP در دستگاه ac2100 pus  وجود دارد.

استاندارد IP65 این دستگاه را در محیط‌های بیرونی و شرایط سخت جوی قابل‌استفاده می‌سازد. سرعت دستگاه همانند دیگر مدل‌های شرکت ویردی بسیار بالا بوده و فرآیند شناسایی فرد در کمتر از 1 ثانیه صورت می‌گیرد. می‌توانید از این دستگاه به‌تنهایی و یا در شبکه استفاده کنید.

دستگاه دارای تقویم شمسی و میلادی می باشد و در صورت قطع برق، اطلاعات در حافظه داخلی دستگاه باقی خاهد ماند. دستگاه دارای صفحه نمایش رنگی 1.77 اینچی می باشد.

شرکت virdi برای مدیریت دستگاهها در حوزه کنترل تردد نرم افزار کنترل تردد unis را ارائه نموده است.

برای اطلاع از قیمت این محصول و دریافت مشاوره به وبسایت ایران اکسس مراجعه نمایید.

  • ۰۰/۰۷/۱۳
  • ایران اکسس iranacs

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی